Dopravníkové systémy - Proč automatizovat

Výrobní a montážní linky

Výrobní a montážní linky

Chcete zvýšit výkon nebo rozšířit výrobu? Technická řešení TMT najdou uplatnění od příjmu materiálu až po vyskladnění hotových výrobků i při mnoha dalších doplňkových službách.

Průmyslová výroba

Průmyslová výroba

Brání vám v generování vyššího zisku nedostatek personálu nebo nedostatečný výkon výrobních zařízení? Automatizované dopravníkové systémy TMT využijete v mnoha výrobních odvětvích.

Robotizace

Robotizace

Potřebujete zrychlit balení a odbavování výrobků? Dodáme vše, co na robotizovaných pracovištích potřebujete, zrychlíme a zpřesníme manipulaci s výrobky.

Výrobní a montážní linky

Dopravníky mezi operacemi

Dopravníky mezi operacemi

Dopravníky (válečkové, kladkové, řetězové-akumulační, aj.) zajišťují efektivní přesun rozpracovaných výrobků mezi pracovišti. Stopery a fixační pozice slouží pro přesné polohování pro roboty a jiné automatické operace. Další přídavná zařízení umožňují otáčení, zdvihání či převracení výrobků.

Pracoviště na montážních linkách

Pracoviště na montážních linkách

Automatická nebo ruční pracoviště jsou navržena s ohledem na technologické požadavky jako montážní, kompletační, kontrolní a jiná. Itegrujeme technologie automatického šroubování, mazání, řezání a značení laserem, štítkování, kamerové kontroly, zásobníky materiálu a řadu dalšího příslušenství.

Speciální palety a přípravky

Speciální palety a přípravky

Jednoúčelové montážní palety a přípravky zásadním způsobem definují účel využití montážních linek. Navrhujeme a dodáváme speciální přípravky např. pro montáž autosedaček, klimatizačních jednotek, kokpitů aj. montážních sestav.

Průmyslová výroba

Dopravníkové systémy pro intralogistiku

Dopravníkové systémy pro intralogistiku

Intralogistické dopravníkové systémy respektují výkonové a prostorové dispozice dle konkrétního zadání. Zajišťují přepravu rozpracovaných výrobků a obalů v rámci provozů. Pro instalaci válečkových, pásových nebo řetězových dopravnků mohou být součástí dodávky pochozí ocelové plošiny. Pro překonání výškových rozdílů jsou zařazeny šikmé úseky nebo zdviže.  Automatizované sklady řeší bezobslužné skladovací procesy.

Příjmové a expediční linky

Příjmové a expediční linky

Příjmové a expediční linky představují hranice dopravníkových systémů výrobních provozů. Tyto části linek  obsahují úpravy a zařízení pro kontrolu počtu, hmotnosti, pořadí, značení, aj. Příjmové a expediční linky mohou navazovat na automatizované sklady nebo AGV technologie.

Paletizace a přeprava palet

Paletizace a přeprava palet

Dopravníkové systémy pro dopravu palet obvykle navazují na paletizační pracoviště. Často řeší dopravu palet mezi výrobou a sklady. Trasy válečkových nebo řetězových dopravníků se zdvižemi řeší i meziobjektovou dopravu palet.

Robotizace

Automatizace balení a paletizace

Automatizace balení a paletizace

Do procesu balení a paletizace finálních výrobků se zapojí roboti. To výrazně urychluje expedici produktů a snižuje nároky na „živou sílu“. Automatizace balení a paletizace zahrnuje dopravníky, manipulační a paletizační roboty, integruje stroje pro balení, fixaci, identifikaci a značení výrobků. Řídící systémy výrobních linek úzce spoluprují s nadřazenými MES systémy (SAP, WMS, …)

Otáčení výrobku v montážní lince

Otáčení výrobku v montážní lince

Robotické otáčení je ve výrobní lince zařazeno pro otáčení rozpracovaných výrobků o 180°. Uchopovací zařízení odebere výrobek z montážní podložky, zafixované na pracovní pozici. Výrobek není na podložce přesně ustaven, pro navádění robota je integrovaná 3D kamera.

Robotická paletizace krabic

Robotická aplikace pro automatickou paletizaci krabic, které jsou přisouvány do prostoru paletizace po válečkových dopravnících. Zakládání prázdných palet a vlastní paletizaci zajištuje robot vybavený speciálním gripperem s přísavkami na krabice a proklady a kleštěmi na odebírání palet ze stohu. Robot stohuje krabice v taktu 6 s dle předepsaného rozložení na paletě.

Robotické zakládání kelímků

Odběr a zakládání kelímků do papírových plat je prováděn SCARA robotem s mechanickým chapadlem – kapacita jednoho úkonu robota je 2×5 kelímků na jedno založení.

Linka je koncipovaná na kontinuální zakládání plastových kelímků mléčných výrobků s kapacitou 7 000 ks/hod.

Víčka kelímku mají 2 základní průměry – 75 mm a 95 mm a různé výšky.

Důvěřují nám

Magna International
Faurecia
Continental
Choceňská mlékárna
Tescoma
Alza
Siemens
Miele
Madeta
DHL
Česká pošta
Mondi
Maxion Wheels
Albatros Media
Rim
ATComputers
P&G
Drylock Technologies
Pretolog
Škoda Auto
Mars Wrigley
Valeo
CETRIS
HOPI
GIMAX Tyres
Farmarket
Toyota Boshoku
SCHEDL
Segezha group
Rodenstock

Slovy klienta

„Technická erudovanost, a především praktická zkušenost konstruktérů a strojařů z TMT nám pomohla zvládnout projekt „na den včas“ a přesto s vysokou spolehlivostí, která je prokázána provozem již ve čtyřech sezónách“, podotýká Tomáš Trefný, IT ředitel Albatros Media, a dodává: „Jsme rádi, že jsme mohli spojit tradiční značku Albatros s dovedností odborníků z TMT“
Tomáš Trefný, IT ředitel Albatros Media
Technický manažer Choceňské mlékárny Josef Brokeš: „I když se nabízela levnější řešení, stejně jako u svých výrobků jsme se zajímali zejména o tu nejvyšší kvalitu.“ Volba integrátora padla nakonec na společnost TMT, která se věnuje zejména dopravníkovým systémům a zároveň má i zkušenosti s průmyslovými roboty. Josef Brokeš dále vysvětluje „Naším požadavkem bylo přerušit výrobu maximálně na dva dny na každé lince, což se povedlo. Celá integrace zabrala méně než měsíc, a zatímco v jejím průběhu už někde fungovaly roboty, na jiných částech linky ještě stále pracovali lidé."
Josef Brokeš, technický manažer Choceňské mlékárny
Využíváme soubory cookies!
Aby náš web fungoval přesně tak, jak má, využíváme soubory cookies, které zpracováváme podle zásad ochrany osobních údajů. Další informace o využití cookies souborů naleznete zde.