Proč automatizovat

Efektivní řešení na míru

Efektivní řešení na míru

Vždy zohledňujeme charakter provozu, sortiment a požadovaný výkon se zaměřením na produktivitu a omezení chybovosti.

Maximální výkon s ohledem na ergonomii, bezpečnost a spolehlivost

Maximální výkon s ohledem na ergonomii, bezpečnost a spolehlivost

Udělejte tečku za chaotickou manipulací. Všemu dáme systém a zajistíme centrální řízení. Zapojením robotických prvků také zvýšíte přesnost výkonu.

Zvýšení produktivity

Zvýšení produktivity

Neztrácejte čas ani peníze. Logistika přísunu vstupního materiálu až po hotový výrobek plyne bez zbytečných prostojů.

Bezchybné montování

Bezchybné montování

Naše automatizované pracoviště efektivně řeší plynulý chod výrobních linek. Sázíme na přesnost, výkon a bezpečnost.

Výroba

Řazení müsli tyčinek

Řazení müsli tyčinek

Linka je vytvořená pro dopravu a podávání müsli tyčinek od výrobních strojů do baličky. Základ řešení tvoří nerezové pásové dopravníky a pneumatické přesunovače. Řídicí systém komunikuje s výrobními stroji a baličkou.

Doprava nanuků

Doprava nanuků

Pro dopravu již zabalených nanuků jsme v mrazírenském provozu vytvořili dopravníkovou linku, která práci výrazně zjednodušila a zároveň ušetřila čas.

Doprava pizzy

Doprava pizzy

Rovněž jsme realizovali dopravníky určené pro přímou dopravu polotovarů i hotových výrobků. Jejich součástí byla i demontáž výrobních strojů (HU) a jejich uvedení do provozu s navazujícími dopravníky (CZ).

Balení a expedice

Dopravníky plechovek

Dopravníky plechovek

Dopravníkové propojení mezi plnicími stroji a skupinovým balením je prováděno pomocí dopravníků s plastovými modulárními pásy.

Vkládání kelímků

Vkládání kelímků

Součástí robotizované linky je oblast vkládání plastových kelímků s produktem do papírových plat. Řešení zahrnuje přísunové dopravníky kelímků a plat, polohování kelímků, robota s odebírací hlavou pro manipulaci s 6 kusy a polohování plat pro uložení kelímků.

Paletizace papírových plat

Paletizace papírových plat

Koncovou část robotizované linky představuje paletizace nastohovaných papírových plat s plastovými kelímky. Zajímavým řešením je chapadlo robota, které podebírá nesoudržné stohy. Paletizační koncovka čítá dopravníky palet, přísunové trasy plat, stohovače, paletizační roboty a ovíjecí stroj pro fixaci palet.

Doprava zracích beden

Doprava zracích beden

Čtyřpodlažní zrací sklepy nové sýrárny v Plané nad Lužnicí mají kapacitu pět tisíc zracích beden, jež pojmou tři tisíce tun sýrů. Pro přemístění během zracího procesu mezi jednotlivými zracími sklepy jsme instalovali dopravníkový systém se zdvihacími úseky, válečkovými a řetězovými dopravníky.

Přečtěte si o tom, jak jsme realizovali automatizovanou robotickou a balicí linku v Choceňské mlékárně.

Mezioperační zásobník

Mezioperační zásobník

Instalace mezioperačního zásobníku sklenic s dětskou výživou vyrovnává výkonové výkyvy navazujících technologických zařízení. Základ řešení tvoří sestava dopravníků s plastovými modulárními pásy.

Máme za sebou už přes 6 500 úspěšně realizovaných projektů. Buďte naším dalším spokojeným zákazníkem a svěřte se do rukou našeho týmu.

Důvěřují nám

Choceňská mlékárna
Tescoma
Alza
ATComputers
Madeta
DHL
Miele
Siemens
Česká pošta
Albatros Media
Rim
P&G
Pretolog
Mondi
Maxion Wheels
Mars Wrigley
Magna International
HOPI
GIMAX Tyres
Faurecia
Farmarket
Drylock Technologies
Continental
CETRIS
Valeo
Toyota Boshoku
Škoda Auto
SCHEDL
Segezha group
Rodenstock

Slovy klienta

„Technická erudovanost, a především praktická zkušenost konstruktérů a strojařů z TMT nám pomohla zvládnout projekt „na den včas“ a přesto s vysokou spolehlivostí, která je prokázána provozem již ve čtyřech sezónách“, podotýká Tomáš Trefný, IT ředitel Albatros Media, a dodává: „Jsme rádi, že jsme mohli spojit tradiční značku Albatros s dovedností odborníků z TMT“
Tomáš Trefný, IT ředitel Albatros Media
Technický manažer Choceňské mlékárny Josef Brokeš: „I když se nabízela levnější řešení, stejně jako u svých výrobků jsme se zajímali zejména o tu nejvyšší kvalitu.“ Volba integrátora padla nakonec na společnost TMT, která se věnuje zejména dopravníkovým systémům a zároveň má i zkušenosti s průmyslovými roboty. Josef Brokeš dále vysvětluje „Naším požadavkem bylo přerušit výrobu maximálně na dva dny na každé lince, což se povedlo. Celá integrace zabrala méně než měsíc, a zatímco v jejím průběhu už někde fungovaly roboty, na jiných částech linky ještě stále pracovali lidé."
Josef Brokeš, technický manažer Choceňské mlékárny
Využíváme soubory cookies!
Aby náš web fungoval přesně tak, jak má, využíváme soubory cookies, které zpracováváme podle zásad ochrany osobních údajů. Další informace o využití cookies souborů naleznete zde.