Realizace stručně

  • Zvýšení výkonnosti Výkon linky jsme zvýšili z dřívějších 400 zásilek za hodinu na nynějších 720.
  • Kompletní realizace Zpracovali jsme celý projekt od návrhu řešení až po jeho úspěšné dokončení.
  • Důraz na bezchybnost Zavedli jsme integrované kontrolní systémy vážení zásilek.
  • Dopravovaná břemena Zhotovili jsme pásové dopravníky KLT přepravek a kartonových krabic.
  • Rychlost dodávky Celá realizace nám od podpisu smlouvy po předání zakázky trvala 5 měsíců.
Sběrný dopravník
1.

Sběrný dopravník

Zboží v KLT bedně (malé přepravce) je ze skladového vozíku přesunuto na dopravníkovou linku. Tu představují poháněné válečkové dopravníky s překladači.

Kontrolní vážení
2.

Kontrolní vážení

Pomocí integrované váhy je kontrolováno správné vychystání objednávky. Poté KLT bedna pokračuje po dopravní trase s logickým rozřazovacím systémem na balicí pracoviště.

Balící pracoviště
3.

Balící pracoviště

Rozřazené a zkontrolované zboží je dopraveno na balicí pracoviště. Na balicím stole se ze zásilky stává úhledný balíček. Balení do krabic a adresování probíhá manuálně na základě komunikace a podkladů z řídicího objednávkového systému.

Přesun na expedici
4.

Přesun na expedici

Obsluha připravenou zásilku přesune na pásový dopravník, po němž zásilky sjedou na spodní dopravníkovou větev. Tam se napojí na poháněnou válečkovou dráhu a odjedou na expedici. Aby nedošlo k poškození balíku, je plynulý přechod z pásového dopravníku zajištěn výsuvným překladačem.

Slovy klienta

„Technická erudovanost, a především praktická zkušenost konstruktérů a strojařů z TMT nám pomohla zvládnout projekt „na den včas“ a přesto s vysokou spolehlivostí, která je prokázána provozem již ve čtyřech sezónách“, podotýká Tomáš Trefný, IT ředitel Albatros Media, a dodává: „Jsme rádi, že jsme mohli spojit tradiční značku Albatros s dovedností odborníků z TMT“
Tomáš Trefný, IT ředitel Albatros Media
Expediční dopravník
5.

Expediční dopravník

Hotové zásilky jsou na expedici dopravovány poháněnými válečkovými dopravníky. Zásilky se třídí na jednotlivé expediční větve podle čárových kódů umístěných na horní straně víka krabice.

Expedice
6.

Expedice

Na expedičním „nádraží“ končí vyskladnění zásilek roztříděním na jednotlivé distribuční směry, poté balíky putují ke svým zákazníkům.

Využíváme soubory cookies!
Aby náš web fungoval přesně tak, jak má, využíváme soubory cookies, které zpracováváme podle zásad ochrany osobních údajů. Další informace o využití cookies souborů naleznete zde.